Tikvice, patliđani i kobasica?

Ja ne volim patliđane … mislim, nije da ne volim, zapravo ih i ne jedem.

Jednom davno sam probala i nije mi se svidjelo i od tada imam averziju prema tom povrću iako ga stalno gledam i gledam i ne bi li mu dala još koju priliku.

I tako sam ja bila na tržnici i ugledala neke slatke male patliđane koji su me zvali k sebi. I tako ja pitam tetu koja ih je imala na svome štandu što s time i kakvi su to mali patliđani.

Uglavnom, ovo je neka bolja i meni draža verzija patliđana koji imaju tanju i ne gorku koru. Kupila sam pažljivo svega dva za probu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ideja je bila da napravim Ratatouille, ali kako su planovi tu da se krše, ispala je malo drugačija kombinacija. Kombinacija bez imena.

Ne znam kako vama, ali ponekad mi se dogodi da imam viška nadjeva za bučnicu, pa onda ni sama ne znam što bi s time. Tako mi je i ovaj puta ostalo nešto malo nadjeva od sira, vrhnja, jaja, soli, papra i buče.  Gledam ja taj nadjev, gledam te patliđane, par tikvica … i upali mi se lampica.

SASTOJCI: (ovisno o posudi)

  • patliđan
  • tikvice
  • kobasica (zimska, čajna i slično)
  • maslinovo ulje
  • parmezan
  • nadjev za bučnicu ILI mješavina sira, vrhnja, jaja, soli i papra

POSTUPAK

  • za početak, primjećujete da nema količina. Ovisno o posudi koju koristite, ovisno o veličini tikvice, patliđana pokušajte otprilike sami odrediti količine. Moje količine su na fotki iznad. Dvije male tikvice i dva mala patliđana i par šnita kobasice. Par žličica parmezana i nešto malo ulja.
  • na dno posude za pečenje rasporedite smjesu za bučnicu u jedan malo deblji sloj
  • povrće i kobasicu narežite na podjednake šnitice / kolutove i slažite u krug proizvoljno raspoređeno.
  • pokušajte čim više rupa popuniti kolutovima povrća
  • prelijte blago maslinovim uljem i posipajte parmezanom
  • pecite na 180°C u prethodno zagrijanoj pećnici.
  • pecite oko 35-45 minuta dok povrče ne omekša i parmezan se istopi

Servirajte kao predjelo, kao prilog ili čak kao jelo za vegetarijance tako da ispustite kobasicu iz recepta.

Ovo je jedan primjer kako iskoristiti sve, pa čak i preostali nadjev od nekog jela koje ste prethodno napravili.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

