Homemade Sladoled

Ovih dana ugasili smo grijanje, time smo i službeno oblježili početak proljeća, a uz to smo pomakli kazaljke na satu i dan je duži. Divota 🙂

Mango je bio na akciji ovog vikend pa sam ga kupila i odlučila složiti sladoled. Usput sam u škrinji pronašla i prošlogodišnje borovnice, ribizl i maline, pa sam složila čak dva sladoleda.

ŽUTI SLADOLED

Sastojci:

2-3 manga (čim zrelija)

2-3 žlice svježeg ananasa ili kompota od ananasa

1 manja banana

2 žlice meda

1 grčki jogurt

limunov sok

LJUBIČASTI SLADOLED

Sastojci:

2-3 banane

crveno voće po odabiru – ja sam koristila ribizl, borovnice i maline

2-3 žlice meda

1 grčki jogurt

Ovo je stvarno jednostavno. Sastojke miksajte smrznute ili svježe i zatim zamrznite barem preko noći ili čak na 24 sata, ako možete izdržati.

Sladoledu od manga dodajte ako imate i listiće mente za dodatnu svježinu.

11075143_359117054278212_1970446328729091361_n

Leave a Reply

