Fini kolač od limuna i naranče

Od same pomisli na limune i naranče u ustima osjetim okus istih. Ovaj kolač u potpunosti me ugodno iznenadio.
SASTOJCI:
125g glatkog brašna
200g šećera
1/2 žličice soli
150g maslaca ili margarina (ja sam koristila margarin s aromom vanilije)
2 velika jaja + 1 veliki bjelanjak (ja sam koristila 3 manja jaja i 2 manja bjelanjka)
1,5 žlica naribane korice limuna i naranče
3 žlice svježe cijeđenog soka limuna i naranče

Pomiješajte suhe sastojke u jednoj posudi i dodajte maslac sobne temperature i miksajte na manjoj brzini da se maslac i suhi sastojci povežu. U drugoj posudi pjenjačom blago umutite jaja te sok i koricu od limuna i naranče i dodajte smjesi maslaca i suhih sastojaka, pa opet na manjoj brzini miksajte dok ne dobijete glatku smjesu bez grudica.

Ja sam pekla u okrugloj posudi za pite promjera oko 27cm. Peći možete i u kockastom protvanu ali ne većem od 25×25 cm kako kolačne bi bio previše tanak.

Smjesu izlijte u posudu po izboru koju ste obložili papirom za pečenje.

Pecite točno 25 min na 180*C

Kada se kolač ohladio u potpunosti prelijte ga glazurom od 95g šećera u prahu, 1,5 žlice soka od limuna i naranči i 2,5 žličice svježe naribane korice limuna i naranče.

Prilikom serviranja posipajte ga šećerom u prahu prema želji i uz sladoled od vanilije ili šlag.

10431516_354783954711522_5588303128218911643_n

Leave a Reply

